Tiesioginis priėmimas į Utenos kolegiją

2020-09-27

Tapti Utenos kolegijos studentu dar galite tiesioginio priėmimo, kuris vyksta į visų studijų programų valstybės nefinansuojamas studijų vietas, metu.

Netenkinant minimalių reikalavimų galima pasirinkti klausytojo studijas. Sėkmingai baigę pirmąjį semestrą Jūs turėsite galimybę tapti tikruoju studentu. Įstojusiems į mokamas studijų vietas pažangiems studentams studijų metu bus galimybių pereiti į valstybės finansuojamas.

Stojantieji prašymus ir dokumentus pateikia kolegijos Dokumentų priėmimo tarnybai (atvykę į kolegiją arba el. paštu) ir pasirašo Studijų sutartį. Studijų sutartį taip pat galima pasirašyti  Dokumentų priėmimo tarnyboje arba elektroniniu būdu.

Dokumentai, kurie reikalingi sudarant Sutartį:

  • asmens dokumentas ir jo kopija;
  • brandos atestatas ir jo priedas (arba kitas vidurinį išsilavinimą patvirtinantis dokumentas) ir jų kopijos;
  • viena nuotrauka (3 × 4 cm);
  • registracijos įmokos kvitas (registracijos mokestis 15 Eur);
  • dokumentas, patvirtinantis pavardės keitimą (jeigu ne visi pateikiami dokumentai yra ta pačia pavarde) ir jo kopija;
  • pažyma apie perlaikytus ir papildomai laikytus brandos egzaminus ir metinius pažymius, ir jos kopija;
  • dokumentai, įrodantys teisę gauti papildomų balų;
  • profesinį arba aukštąjį išsilavinimą liudijantys dokumentai ir jų kopijos;
  • priimtieji į kolegijos valstybės nefinansuojamas studijų vietas pirmą studijų kainą (už pirmą semestrą) turi sumokėti iki studijų sutarties pasirašymo ir pateikti mokėjimo kvitą;
  • įgaliotieji asmenys, pasirašantys studijų sutartį, privalo turėti įgaliojimą, patvirtintą notaro. Įgaliotasis asmuo privalo turėti savo asmens dokumentą ir jo kopiją.

Dokumentų kopijos daromos ir sumokėti registracijos mokestį galima kolegijos bibliotekoje, I aukštas.

Kaip atlikti reikalingas įmokas?

15 Eur registracijos įmoka sumokama: AB bankas ,,Swedbank”, banko kodas 73000, sąskaitos Nr. LT96 7300 0100 0260 7628. (Įmokos gavėjas – Utenos kolegija, įmonės kodas 111965850, įmokos pavadinimas – Registracijos įmoka, Mokėtojo asmens kodas – įrašyti stojančiojo vardą, pavardę ir asmens kodą).

Sumokėto mokesčio kvitas turi būti pateikiamas Dokumentų priėmimo tarnybai. Sumokėjus internetu reikia atsinešti atsispausdintą įvykdyto mokėjimo kvitą. Atsiėmus prašymą, dokumentus arba neįstojusiems registracijos įmoka negrąžinama.

Priimtieji į kolegijos valstybės nefinansuojamas studijų vietas pirmą studijų kainą turi sumokėti  iki studijų sutarties pasirašymo ir pateikti mokėjimo kvitą. Norintys mokėti dalimis privalo Buhalterinės apskaitos ir finansų skyriuje sumokėti 20% pusmečio studijų kainos, pasirašyti Įsipareigojimą mokėti dalimis. Nutraukus sutartį, 20% studijų kainos negrąžinama.

Sumokėti pirmojo semestro studijų mokestį galima kolegijos Buhalterinės apskaitos ir finansų skyriuje (27 kab., II aukštas).  
 
Turite klausimų? Drąsiai kreipkitės:

Maironio g. 7, 13 kab., Studijų skyrius / Dokumentų priėmimo tarnyba.

Darbo laikas:

  • Pirmadienis – ketvirtadienis: 8.00–17.00 val., pietų pertrauka 12.00–12.30 val.
  • Penktadienis: 8.00–14.30 val., pietų pertrauka 12.00–12.30 val.

Tel.: 8 687 82 516, 8 677 95 978; el. paštas priemimas@utenos-kolegija.lt

Studijų programų sąrašas, kainos ir kita informacija apie priėmimą čia.

Laukiame Jūsų ir kiekvienu atveju ieškome individualaus sprendimo bei galimybių, kaip tapti Utenos kolegijos studentu.

Atvykusių sudaryti sutartis į kolegiją prašome laikytis LR Vyriausybės nustatytų saugumo reikalavimų dėl COVID-19 plitimo suvaldymo.