Šių metų spalio 19 d. ,,Europos namuose” įvyko nacionalinė Lietuvos kolegijų studentų verslumo diena - PROFADIENIS. Startavęs rugsėjį projektas pritraukė 607 studentus atrankos metu ir daugiau nei 120 finalo dalyvių.
PROFADIENIO renginyje dalyvavo abiejų Utenos kolegijos fakultetų komandos. Verslo ir technologijų fakultetui atstovavo Aivaras Vedeiša (VV-16 gr.), Dovilė Treinytė (BA-16 gr.), Grėta Vitkelytė (TV-16 gr.), Ugnė Vasiliauskaitė (TV-16 gr.), Silvija Dilytė (BA-16 gr.), Liveta Lisauskaitė (BA-17 gr.). Medicinos fakultetui - Raimonda Gaulytė (SD-15 gr.), Eglė Kraujalytė (KT-15 gr.), Silvija Lilytė (SD-15 gr.), Tautvydas Vygėlis (SD-15). Juos lydėjo dėstytojos R. Bražulienė ir J. Lubienė.
Projekto idėja – suteikti galimybę jauniems žmonėms išbandyti savo jėgas sprendžiant įmonėms aktualias situacijas. Specialiai renginiui parengtos atvejo analizės buvo suskirtstytos į verslo inovacijų, projektų valdymo, marketingo, skaitmeninės rinkodaros ir komunikacijos kategorijas.
Šių metų renginyje SEB banko komanda kvietė kartu kurti naują bankinį produktą jaunimui, BIOK laboratorija kartu su Lietuvos marketingo asociacija - analizuoti kalėdinių kosmetikos rinkinių kainodarą, skaitmeninės kainodaros užduotis parengta įmonės Digital Academy skatino parinkti efektyvias skaitmeninės rinkodaros priemones smulkiam drabužių dizainerės verslui. Sparčiai auganti Western Union kompanija įtraukė į realiai jų įmonės įgyvendinto projekto valdymo sprendimų nagrinėjimą, o komunikacijos konsultacijų bendrovė Integrity pakvietė patyrinėti socialinių tinklų nuomonės lyderių įtraukimo galimybes viešinant naują paslaugą.
„PROFADIENIO tiklas yra parodyti jauniems žmonėms, kaip lengva spręsti verslo problemas, rasti kūrybiškų sprendimų, jei šalia yra patyręs tos srities specialistas, jei vengiame rafinuotos akademinės kalbos, bet orientuojamės į paprastą kalbą. Specialiai parengtos patyriminės situacijos buvo orientuotos į realių verslo problemų sprendimą. Pavyzdžiui, viena užduotis skirta įvertinti įmonės persikraustymo į kitas patalpas klausimus, kita – gebėti parinkti socialinių tinklų nuomonių lyderį (angl. influencerį) paslaugai pristatyti", – renginio programą komentavo PROFADIENIO vadovė Lina Mačernienė.
PROFADIENIO 2017 užduotis geriausiai įveikusi Vilniaus technologijų ir dizaino kolegijos komanda laimėjo kvietimus į konferenciją “Išmani Lietuva” bei pagrindinį prizą - kelionę į Europos Parlamentą. Prizas įsteigtas Europos parlamento nario Petro Auštrevičiaus.
Vilniaus kooperacijos, Vilniaus, Vilniaus verslo, Šv. Ignaco Lojolos, Utenos kolegijų ir Tarptautinės teisės ir verslo aukštosios mokyklos komandos laimėjo kategorijų prizus. Vilniaus kooperacijos kolegija nugalėjo verslo invoacijų kategorijoje, Šv. Ignaco Lojolos ir Vilniaus kolegija – marketingo, Utenos kolegijos Verslo ir technologijos fakulteto komanda – komunikacijos, Vilniaus verslo kolegija – socialinės rinkodaros , o Tarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla - projektų valdymo kategorijose.
Kolegijos VTF komanda laimėjo komunikacinių konsultacijų bendrovės INTEGRITY įsteigtą apdovanojimą - laimėjusios komandos nariams galimybę atlikti praktiką šioje įmonėje (apie įmonę http://www.integrity.lt).
Konkurso metu koordinatoriams SEB banke vyko seminaras "Vartotojų elgsenos modeliai", kurį vedė Tadas Povilauskas, vyriausiasis SEB banko analitikas